30 Ekim 2014 Perşembe

Watsons Alışverişim :)

Merhabalar! :)

Bugün de sizlere yapmış olduğum Watsons alışverişinden bahsetmek istiyorum.



Down Under Naturals'ın kuru ve yıpranmış saçlar için olan Fruit Kicks şampuanını aldım. Kokusu çok hoş, meyve kokularını seviyorsanız sizin de hoşunuza gidecektir. Fiyatı 11.75TL.

Superdrug'ın süt ve bal özlü duş jeli. Yine kokusu çok hoşuma gitti. Ayrıca fiyatı çok uygun, 1.99 TL.

Ortada görmüş olduğunuz çikolata rengi olan da Superdrug'ın koyu renk saçlar için kuru şampuanı. Fiyatı 5.99TL. Bloglarda görüp denemek istediğim bir üründü, aldığım iyi oldu. :)

Onun yanında görmüş olduğunuz sarı renkli miniminnacık lip balm da Burt's Bees'in bal özlü lip balmı. %100 doğal yazması çok hoşuma gitti hemen aldım. Yalnız eve gelip kapağını açınca ucu kırık çıktı, sinirim bozuldu açıkçası. Geri götürmeye de üşeniyorum böyle kullanırım herhalde. Fiyatı 14 TL.




Onun yanında görmüş olduğunuz ürün de Watsons'ın H bella el kremi. Çilek ve tarçınlı olan bu el kremi aynı çocukluğumuzda içtiğimiz öksürük şurupları gibi kokuyor. O yüzden kokusundan pek hoşnut kalmadım. Siz şurup kokusu seviyorsanız sizin hoşunuza gidebilir tabi ki. Onun dışında nemlendirmesi fena değil gibi. Fiyatı 4.99TL.


Onun yanında görmüş olduğunuz da açıklamama gerek var mı bilmiyorum ama Watsons makyaj pamuğu. :)) Onun da fiyatı 4.99 TL.

Benim Watsons alışverişim bu kadar. Ürünler hakkında ilk izlenimlerim böyle, kullandıkça olumlu ve olumsuz eleştiride bulunabilirim ileride. Sizler de hayvan deneyi yapmayan markalar arasında bunları tercih edebilirsiniz.

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Lütfen sağ üstte bulunan "Takip Et" kısmından beni takip etmeyi unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Hayvan deneylerinden uzak ve bakımlı günler diliyorum! :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥ Bak en çok bunlar okundu ;)